God natts sömn...

För att få en god natts sömn kan det ibland krävas att man behöver TVÅ täcken, eller hur!? Inatt hade jag, i sömnen, en liten dragkamp med maken om hans täcke...upptäckte att han vart lite vrång så jag gav upp kampen. Sade förlåt, men fick ett litet grymtande ljud tillbaka. Jaha ja.

Var i Eriks kompis Joels hemstad i söndags, Valla. Först spillde jag på duken hemma hos Maggan, därefter spillde till min stora förtjusning även Gunilla en stor gräddfläck på duken. Men den största behållningen var ändå Joel stooooora kaffefläck. Ett rent nöje att beskåda. Hoppas att kemtvätten i Valla är i fungerande skick....

Precis som min kära make skrev på sin blogg fick jag igår i skolan chansen att få prata med ett träd....jag är inte längre tveksam till att avsluta min tid på lärarprogrammet, jag är säker!! Snart blir jag väl trädkramare oxå om det fortsätter så här...

Kommentarer
Postat av: husbandet

Jadu...ditt ordspråk är väl att "du spiller dit du kommer";)hehe
Var det på grenen du såg att trädet var av manligt kön?!haha

2007-09-18 @ 13:08:51
URL: http://eriq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0