Flytt!!

Flytten blir av den 9 maj som det ser ut i dagsläget!! Oj oj oj! Det går fort nu! Nästan lite fööör fort! Haha. Men det är väldigt spännande. Synd bara att man inte är två om det på samma sätt som man skulle önskat. Erik är ju uppe i Söderhamn och jobbar, så det finns ju vissa saker som bara jag kan göra, med tanke på att han sitter i utbildning och inte är lika mobil som jag är. Men men, a man´s got to do what a man´s got to do!! =)  (JAG alltså! haha)
Hjälpannamig! This is it! Ingen återvändo! Kommer om några veckor att officiellt bli Bollnäsbo! =) Får se hur jag klarar av att mantla den tunga uppgiften. Hihi.

Målet för flyttlasset blir ett rött radhus i ett populärt område i Bollnäs. 92 m2, etage, gräsmatta, 3 rum o kök, DISKMASKIN, badkar OCH dusch (dvs TVÅ toaletter!), okej hyra, fin utsikt, PERFEKT boendesällskap (!), stort och rymligt, helt enkelt fantastiskt bra!! =) Bilder kommer så småningom. (sitter på jobbet nu...sch...! ;p )

Sitter med skyttetrafik mellan hyresvärden här i stan, med hyresvärden i Bollnäs, med Erik via sms, med mamma via sms PLUS att jag måste vara beredd på om det kommer samtal till Ving!!! ....tur att man är kvinna!! Haha

Blev inbjuden till lagerlunda av modern med köttlimpa som morot. Mums fillibabba!! Ja tack! Sån mat får man minsann inte hemma på S:t Olofs... ;p

Så många man vill träffa och prata med innan man flyttar...!! Gamla och nya vänner, familj.... Kommit fram till att det nästintill är omöjligt att hinna med det. Får hoppas att vännerna har tålamod....det kommer en sommar då en lång visit i Norrköping är ett säkert kort. Och...."we always have the blogg"! =) Här kommer jag att finnas. Å så finns det ju en plats för alla att komma till i Bollnäs! Ett radhus på Bergsveden...där en äkta västgötsk östgötska, blivande hälsingebo, MER än GÄRNA tar emot besök!!

Gud såg till min önskan att få flytta innan sommaren...tack och lov! Sen att det skedde liiiite väl snabbt har väl sin förklaring antar jag. Är bara tacksam för att vi är burna. Och aldrig lämnade ensamma. Tack...!

Kommentarer
Postat av: Mijja

Men hej! Visste inte ens att du hade en blogg.. Har nu läst för att catcha up lite :) Skojsigt! att ni kommer så snart menar jag! RIKTIGT apropligt :) (kan man säga ap-roligt? :) Aja.. Läste att ni skulle ha tillökning också! GRATTIS.. Eller ja.. Sen insåg jag att jag läst fel men hur som helst så lär det ju inte dröja ;)

Kram

2008-04-16 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0