åhh, ungar asså!!

Igår satt jag och Erik i soffan och sov på tv. Hade det riktigt skönt och mysigt. Så hände de...några rackarungar kastar små äpplen på vår dörr, ringer på och springer sen iväg. Jag, med mitt humör, tittade frågande på erik och sprang sen snabbt ut för att försöka få fatt på illbattingarna, erik kommer efter. Springer runt huset och hör dem fnissandes några meter nedanför huset. Skriker med en "mogen" stämma (haha, så vuxet) : Hörrni grabbar, sluta upp med det där!! Springer emot dem och ser vilket hus de hoppar in i. Där står pappan i huset och släpper in ungarna bakvägen! Jag står och iaktar dem medan de går in. Ha, nu vet de att JAG vet vilket hus de bor i! =) Erik stod på andra sidan och såg vart de hörde hemma oxå. Asså, fyY vilken dålig uppfostran! Palla äpplen, fine, det kan jag absolut gå med på. Har väl varenda unge gjort (förutom jag... ;p) !? Men att kasta små äpplen på dörren, ringa på och sen springa därifrån!?? Hade vi ägt huset vi bor i hade jag absolut gått in till grannen och sagt åt dem på skarpen och hålla i sina ungar, men nu....ja vet inte. Skulle de göra samma sak en gång till....då ni! Hoppas att erik får tag på dom före mig kan ja säga.... Hmpf!!

GRATTIS KICKI PÅ 37 ÅRSDAGEN OCH GRATTIS AMADEUS PÅ 2 ÅRSDAGEN!! Tänker på er och önskar er en underbar dag!!

Krams krams

Kommentarer
Postat av: maken

din make verkar vara en mes, ett kalsongryck på ungarnas pappa är det minsta du borde begära från honom

2008-08-15 @ 12:25:46
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/
Postat av: Andreas

Haha, lite roligt måste väl de små liven få ha?!

2008-08-19 @ 09:01:18
URL: http://www.andreask.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0