Åter igen...

...är man seg på att skriva. Timmarna på Guldfynd har ökat drastiskt så all energi går åt till det. Jobbade idag, roligt som vanligt. =) Underbart, såå underbart att äntligen få ha ett jobb där jag trivs och tycker om arbetsuppgifterna. Tänk att få smycka Bollnäs befolkning...inte illa de! ;p

Helgen som var, var ju päronen här. (tyvär inga pix därifrån...) Trevligt värre de. Dagarna gick i ett. Hann knappt med att sitta ner och bara prata... Lördagen blev det shopping för fulla muggar i ett töigt Bollnäs. Givetvis ingick Albert & Herbert och Dollarstore i shoppingen! ;p Och som vanligt när man går med mor och far så slinker det ner något i korgen som dom erbjuder sig att betala. Tackar tackar!! =) Den här gången blev det bla julgardiner i köket, våra första faktiskt! Får lösa resten av huset så småningom.... Lördagskvällen kom Askarna och det blev räkor och Mamma mia. Dessvärre medföljde en stinkade ost i kvällens äterier. Jag och Johanna höll oss på ena kanten av bordet där ostens odör inte nådde, för det mesta iaf...blä!
På söndagen jobbade jag och självklart kom modern, fadern och älsklingen min in till butiken och ökade dagskassan liiiite. =) Besöket avslutades med en bjuden lunch på Roy´s, skinksnitzel med klyftpotatis...åååh va GOTT!!!  

Apropå GOTT, var ute med jobbet i fredags och åt "julbord" på Roma. Det blev oxfilé planka med bearneise. Aaahhhh!!!!! Nog bland det godaste jag nånsin har ätit, oh my!! (och jag är svårflirtad när de gäller mat...) Det bara smääälte i munnen. Mums! Dyrt var det oxå....men vadå, jobbet betalade!! =)

Saknar min pojke, han e på jobbet =(.... (visst ser ja intellektuell ut!? ;p )  Och Erkan posar som vanligt...haha, going! 


Jaa ni....för några veckor sedan var jag med dessa vackra brudar på en...erm...audition till en...grej. Om jag gick vidare eller ej får ni reda på imorrn ( = jag är INTE på tjocken!....som somliga av er trodde) 
        i lÅng väntan på att få komma in...KAAAALLT!!

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Osten var fantastiskt god, men man måste ju smaka först innan man uttalar sig om saken.

Poserar vet jag inte om jag gör, det är väl mer en avslappnad och naturlig "Erik grej":)

2008-12-05 @ 21:32:22
URL: http://eriq.blogg.se/
Postat av: Sunok

MEN NEEEJ!!! ja ser ju helt hysteriskt galen ut!! ;P

Va underbart att du får jobba mer än vad som är tänkt! göra när lönen kommer =)

Ja håller på dig Belli! D vet du! puss

2008-12-05 @ 21:44:58
URL: http://sunok.blogg.se/
Postat av: Mijja

Vilka fina bilder. Speciellt på Sunok. Ärligt alltså!! :-)

2008-12-06 @ 23:18:44
Postat av: Anonym

gick auditionen inget bra eftersom du inte skrivit om det med? Man undrar ju

2008-12-07 @ 20:09:22
Postat av: Mijjan

Ja berätta nu ;)

2008-12-07 @ 22:06:04
URL: http://mijjan.blogspot.com
Postat av: Elli

Jaa du...anonyma avsändare, vilket jag inte tycker så mycket om, det får du reda på imorgon!

2008-12-07 @ 22:22:57
URL: http://hustruask.blogg.se/
Postat av: Anonym

det sa du i fredags också!

2008-12-08 @ 12:58:24
Postat av: Mijja

Nu är de dags att berätta även om jag redan vet..

2008-12-08 @ 14:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0