Alla stjärtarns dag!

Inte skrivit på ett tag. Det får jag höra. Haha... Träffade Billa Bong med sina coola Securitas arbetskläder på Coop igår. =) Riktigt roligt att träffa henne! Har jag inte gjort sen vårt bröllop...illa illa!

Som sagt, kamera kabeln är funnen!! =) Tack vare detta kan jag nu visa hur mysigt det var när min ena brorsdotter Alva var på besök här i våran lilla lägenhet. Vi hade myskväll med godis och film, Kejsarens nya kläder. Erik låg på sängen och var trött stackarn...transcom tar knäcken på honom...redan nu!
     



Måste bara berätta om nattens händelse!!! Haha! Erik och jag somnade ganska sent igår, trötta som vi ändå var... Mitt i natten går Erik upp ur sängen märker jag. Tänkte att han säkert ska gå till toaletten. (haha, skrattar under tiden jag skriver...!) Han ställer sig på min sida av sängen, tänder sänglampan som är riktad rakt mot mig. Står kvar där ett tag, tills jag frågar vad han gör. "Äsch...åhh...hmm..." mumlar han. Säger till honom "Erik, gå och lägg dig!" Han går och lägger sig och jag kollar med honom om han är vaken, det är han inte. Låg och fnissade ett tag innan jag somnade. Vilket äventyr!! =)

Idag är det alla hjärtans dag! Lovely! Synd bara att man inte har några pengar till å göra nåt roligt med... Får bli lite god mat och myspys här hemma istället. Duger bra det med, så länge det är med maken min!! ;p

                                                                             
   

Kommentarer
Postat av: Billa

Hejsan gumman! Det var jättekul att se dig. Så du tycker jag såg cool ut. =) Det är ju det jag är oxå. ;) Jag känner lite makt när jag har de kläderna på mig...men säg inte det till någon. ;) Ha en bra helg och kul att se dig! Massa kramar Billa Secce vakten...=)

2008-02-15 @ 06:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0