Rutinerat...

Var tvungen att vara hemma från jobbet igår...haha, kom inte ur kläderna jag hade på mig! Helt omöjligt. Armarna gick att höja upp till bröstet, icke mer. Frustrerande och skrattretande på samma gång. Och Erik då...han ligger fortfarande däckad där hemma stackarn, förkyld som han är. En karl är uppenbarligen inte byggd och monterad för att bli förkyld. ;p

Sitter på jobbet och är återigen upprörd över bossarnas heltokiga och idiotiska reward system. Jaha, nu sålde jag inte tillräckligt med avbeställningsförsäkringar så då får jag inte bonusen den här månaden (som vi egentligen borde ha för att få en skälig lön). Sysslar vi med kundtjänst eller vart det helt plötsligt försäljning mitt i allt? Dessa säljkåta (ursäkta uttrycket) kostymnissar som bara tänker på att håva in pengar istället för att tänka på varken de anställda eller kunderna. Näpp, sälj för allt i världen!

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Hmpf! Jodu...inte vara byggd för förkylning...ska allt påmina dig jag..när du ligger där och kvider!!
Allt jag säger då är KÄMPA!!

2008-03-11 @ 18:01:28
Postat av: Billa

Hej Ellen! Det låter som du inte är så glad på ditt jobb. Letar du något nytt? Vad i så fall? Allt bra med dig annars? Så att du sträckt dig, inte alls skönt. Du är för gammal för att träna. ;) Nä vars...ha det superbra! KRAM Billa

2008-03-11 @ 18:11:26
Postat av: Elli

Haha, jaa,börjar fundera på om jag inte börjar bli gammal. Haha.

Nää, nytt jobb måste jag ha! Vet inte riktigt vad jag vill jobba med, butik eller nåt. JObbar ju med resor nu, så nåt sånt vore ju kul oxå.

Ska du gå på klassåterträffen??

2008-03-11 @ 18:20:11
URL: http://hustruask.blogg.se
Postat av: Billa

Hej!

Jag jobbar den dagen klassfesten är så jag kommer tyvärr ej gå. Jag har tyvärr ingen som kan jobba för mig heller den dagen. Men vi kanske kan ses och festa någon annan gång istället?
KRAM

2008-03-11 @ 22:57:46
URL: http://camomilloo.blogspot.com
Postat av: Von Lindsmyr

Man får säga sånna ord ibland Ellinor! Skäms inte och framförallt, take no shit!!

2008-03-11 @ 22:57:54
URL: http://johanneslindsmyr.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0