Planering

Haft planering med lovsången inför Ralingsås ikväll. Blir super tror jag! Kommer att leda många gånger de första dagarna, men det är bara till å be till den högste om kraft. =) Det kommer att bli en toppensommar iaf! Veckan efter Ralle blir det Norrköping i några dagar och sen bär det av med Gustafssonklanen till Danmark för mammas 60-års resa. Najs... Förutom detta blir det jobb, jobb och sen lite jobb.

Är inne på min andra maskin tvätt för dagen nu. Sen så har jag rensat lite i rabatterna idag oxå. Börjar ju bli riktigt huslig! Det måste vara vårkänslorna som griper tag i mig... =)

Auf wiedersehen...

Kommentarer
Postat av: Millan

Duktig flicka!!! Visste väl att du kunde! HiHiHi!!!

2010-05-12 @ 08:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0