Jaså jaha ja

Har tydligen blivit anmäld till Norrköpings Lucia. Fick ett brev hem om att jag skulle komma till uttagningen nästa vecka. Är grYmt nyfiken på vem det är som har anmält mig!! Snälla kom ut ur garderoben och berätta!!!! Blev i alla fall jätte glad! =)

Har nu alltså kommit hem från den underbara resan till Israel. En fantastisk resa som jag verkligen kan rekommendera alla!! Över förväntan!
Efter att ha varit vaken i 1,5 dygn på grund av restid mellan diverse städer fick jag dagen efter hemkomsten feber och hosta som nu dagen efter har blivit ännu värre. Suck! Och till råga på allt så kan jag inte missa nåt på jobbet, då jag precis har börjat på Ving och har sååååå mycket att lära mig om alla hotell och resmål som de har att erbjuda. Efter denna dag på jobbet var jag helt slut och körd i skallen. Återstår att se om Erik får hem en sumpråtta eller en människa efter jobbet imorgon...

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Jag föredrar människor framför sumpråttor..så vill du ligga bra till hos mig även efter jobbet....kör på människa;)

2007-10-15 @ 22:32:53
Postat av: Anonym

Ska du gå på uttagningen då?

2007-10-15 @ 22:54:39
Postat av: Anonym

Anmälde dig på skoj men kul att du tyckte att det var kul. Men visst skulle du passa att bli Norrköpings lucia. Absolut. Och sjunga kan du ju också. Blir du uttagen så lovar jag att rösta på dig och vem vet? Jag kanske rent av ger mig till känna också ;-)

2007-10-15 @ 22:57:07
Postat av: Elli

Hum...kommer antagligen att gå dit ja. Mest på skoj som sagt. Men...först och främst vill jag vet VEm du är!!!!!!?

2007-10-16 @ 18:47:40
Postat av: Anonym

Ja du vem är jag? Har du någon aning eller fundering på vem jag kan vara? Jag berättar vid ett senare tillfälle. Kommer du ställa upp ifall du blir uttagen?

2007-10-16 @ 19:45:48
Postat av: Elli

Någon som vet att jag är riktigt nyfiken av mig tydligen. Ska därför inte fråga nån mer gång om vem du är. Hoppas ändå att du kommer att göra det. Känns lite olustigt det här...

2007-10-16 @ 22:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0