Tjollahopp faddelajan lej

Vaknade med den mest komiska händelsen på länge. När klockan ringde kl 07.00 följde den här  "konversationen" :

Elinor: Å nej, inte redan!!
Erik halvslumrande: Ja, de va inte jag i alla fall....
Elinor: Vadå? Som gjorde vadå? ........Erik!? Vad gjorde du inte?
Erik argt tillbaka: De där med skorna!!
Elinor undrandes: Va!?? Vadå skorna? Vad är det med dom?
Erik, ännu argare: A men, du vet! Vi pratade ju om det förut!! Vi har redan pratat om det!
Elinor: Älskling, vi har inte pratat förut. Vad är det du snackar om?
Erik surt och bitskt tebax: Äh, jag vet inte...

Efter den sista repliken hördes inget mer från min make förrän typ en halvtimma senare... Oj oj oj, detta kommer jag leva länge på. Maken och jag har faktiskt haft samtal i sömnen förut. Haha. Blir ett roligt äktenskap det här!! =)

Sol, bad och spännande utflykter, till platser man bara har hört talas om eller läst om, väntar om 4 dagar. Israel!! Längtar så att jag storknar!!!! =)

Kommentarer
Postat av: camilla

hej syrran! Då sitter ja då här å ska kommentera din fantastiska, roliga, snopna å innehållsrika berättelse. Tycker nämligen att jag känner igen mej en hel del. Jag har nämligen lika roligt som du, inte alla nätter, men många. Framförallt när han, min man, håller på att bli sjuk. Då får man även skåda "gång" i sömnen. Riktigt kul! Han e inte på sitt bästa humör precis. Näh, riktigt arg. Men dock så kul!
Kommer att sakna er så förtvivlat när ni reser iväg! Men e så glad för er skull, som äntligen får eran efterlängtade resa. Ta väl hand om er! Älskar er sååå! Kram Millan

2007-10-01 @ 18:27:59
Postat av: Husbandet

Jadu frugan...du ska bara veta vad jag får stå ut med i sovandets tider, armbågar, rak höger och en massa, tandgnissla och konstiga ljud, plus att du försöker knuffa mig ner från sängen...men trots detta så är du så söt när du ligger där och sover...så söt;)
Nu är det som det ska vara..du diskar och jag sitter vid datorn, haha
Nu är det dax att sova snart..få vad denna natten kommer att bringa.
Puss på dig!

2007-10-01 @ 23:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0