Fika och lite annat...

Var med BillaBong och fikade igår på stan, efter jobbet. Blåbärspaj! Mums fillibabba!! =) Sa åt dom att hälla på mycket vaniljsås, för ibland brukar de va lite snåla på fräcka fröken. Haha....det skulle jag inte gjort! Fick en soppa!! =) Men grYmt gott var det! Mer är bättre än mindre!
Att träffa min kära gamla högstadiekompis Camilla var enormt roligt! Vi pratade på om allt och inget och det kändes som att det var igår vi gick högstadiet. Haha, very very najs!

Sen vart det "armhålsvaxning" på gräsänkan Gisela. =) Vaxet tog inte så jag satt där och noppade hårstårna med pincett så omsorgsfullt. Hoppas att du är tacksam!!!!?? ;p

4 dagar kvar här på bygget. Njuter i fulla drag!! =) Hoppas på och ber för att jag så snaaart som möjligt kan få ett annat jobb. Men jag känner ingen oro tack och lov...det fixar sig! =) 

Ska till Erik i eftermiddag!! =) =) =) Syster yster kommer så snällt och hämtar mig efter jobbet och då bär det av i ilfart till tåget. Hon ringde igår och vi snackade på som aldrig förr. Så härligt att höra henne glad och skrattandes!Älskar dig så oerhört mycket syrran! Du är helt enkelt BÄST!  =)


Kommentarer
Postat av: Gisela

Är nöjd :-)
Eller ska jag säga jag var nöjd...de där stråna du tog bort har ju börjat växa ut igen!!!Det verkar vara högsäsong för växtligheten hahahaha!
Du...ja kommer å sakna dig här i stan! Inte för ajajajdraborthårmedvarmvax, utan för att just du är du o en härlig vän!

Maken har varit här i helgen o vi har haft det helt underbart!Käkat frulle på balkongen två dagar i rad, vilket väder!! Men nu är han hemma igen o det dröjer på tok för länge innan vi ses nästa gång.
Gud är god och har allt i sin hand. Vi är så välsignade :-)

B I G HUUUUUUUUUUUG!

Ahlvlinderskan

2008-04-21 @ 19:39:57
Postat av: Johanna the svägerska

Skriver en komentar så du får minn bloggadress ;) Kram

2008-04-25 @ 16:37:10
URL: http://asken7.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Uppdatera!!!!!!!!!!

2008-04-28 @ 17:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0