Snart så...

Fatta att det är imorgon som jag slutar på det så kallade "bygget", utan att nämna nåt namn. (Vore ju såå illa om de hamnade i dålig dager....som om de inte redan var där...dahaa! ;p ) Hur som haver, riktigt underbart att äntligen få sluta!! Ingen förväntan på ett trevligt avsked har man heller. Jo, från Ving-gruppen jovisst. Dom är härliga hela bunten, alla fem som är KVAR av de 12 ursprungliga! Nä minsann, nåt tack och lycka till från "bygget" och bossarna där lär man ju inte få. Känns ju riktigt kul de. Att känna sig uppskattad...nähä. Men, det är deras förlust!

Erik ringde när jag var på jobbet förut...flytten blir av tidigare än beräknat! 5 maj åker flyttlasset!!! Kommer fram till Bollnäs den 8e maj...hum, undra vad dom gör med våra grejer fram till dess. Dom tar väl nån tur emellan antar jag...förstår inte riktigt tänket men.... Är väl bättre att få en flytt gjord i taget!? Jaja, byråkrati!
 
Hade "españa-afton" igår kväll. Majsan kom till Lagerlunda och vi åt underbar nostalgisk "pojo" = kyckling!! =) Till detta massssor av ananas och galia melon. Mm, det väckte minnen det. Sen såg vi på filmningen från Spanien, där pappa femtielva gånger visade vart dom bodde i Calpe en annan gång. Vi får fixa post it lappar till honom till nästa resa så att han kommer ihåg vad han har filmat och inte!

Nu tappar min make snart tålamodet på att jag inte ringer "godnatt-samtalet" så jag får väl lyda min bättre hälft. Vi är ju som sagt gräsänklingar. Men...inte så länge till!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0