hrm...

För det första: tänker inte ens kommentera de kommentarer som skrevs på det förra inlägget. Tack Sunis, vem du än är, för det du skrev. Underligt och fegt att inte våga skriva ut vem man är som skriver inlägg. 

Nog om det!!

Vill iaf rekommendera en bra film som jag såg på bio häromkvällen tillsammans med erik, svärmor, svärfar och johanna; Mamma Mia. Musikalnörd som jag är vart jag fast och förtjust redan efter 5 minuter. När man sedan står utanför och väntar på sitt sällskap och ser att alla som kommer ut ur biosalongen har ett stort leende på läpparna...det visar att det var en riktigt bra film! En må bra film helt enkelt.

Nu ska jag ut å röra lite på fläsket. Med musik i öronen känns det som att jag kan springa hur långt som helst. Märkligt.... =)

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: maken

Your blog is smoking hot, jag tycker precis som du, en fru ska vara hemma och ta hand om sin man.... ;)

2008-08-20 @ 08:35:20
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mamma mia är en bra film faktiskt

2008-08-23 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0