Ja ja ja...

Efter påtryckningar från flera håll och kanter får jag väl ta mig i kragen och bli lite mer aktiv i bloggandet. Svårt bara, när det är sommar och finns så mycket roligare saker än att sitta framför datorn.
Såå mycket har hänt, vart ska jag börja!??
Ralle var fantastiskt bra!! Ljuvliga möten och härliga människor. Varje dag frågade folk oss om det inte var kallt och jobbigt att sova i tält och verkligen ömkade sig över oss. Men vi mådde prima!! =) Förutom ett fåtal tvestjärtar som lyckades ta sig in till våra sängar, sov vi superbt! Jag som tycker om när det är lite svalare när jag ska sova, mådde som en prinsessa! De lite tråkiga var att när vi skulle upp tidigt på morgonen, då var det svalt och skönt när man vaknade. När vi däremot kände att vi skulle sova ut, ja då var det svettigt som en bastu och barn som skrek och lekte runtom oss. Men men, så är det med campinglivet.

Veckan efter vi kom hem från Ralle åkte jag och Erik ut till stugan, ensamma! =) Underbart skönt! Vi behövde ha den tiden tillsammans! Latade oss, rensade ogräs, såg på film, slet vass, myste och bara njööööt!! =)

Förr förra helgen gifte sig min vän Mariah i Norrköping. Utomhusbröllop i deras trädgård nere vid vattnet. Dessvärre var inte vädret på vår sida. Dagarna innan var nog de hetaste på hela sommaren och så prickar regnet in just deras bröllopsdag!? Var ju typiskt... Sjöng på vigseln, så bagler som spelade piano stod under ett tält medans jag stog några meter framför med paraply och sjöng så högt jag bara kunde för att det skulle höras. Haha, ja de blir ett minne de! Tyvär fick inte erik ledigt från sitt dumma jobb, så jag fick gå på festen alldeles alena...=( Gick ju bra och så, men det klart att man vill ha sin man med sig på såna romantiska saker...!

Helgen som var, var det bröllop igen. Den här gången för en annan Maria och hennes Henrik. Sjöng på det bröllopet oxå. De hade önskat en hårdrocksballad....var rädd för att förstöra den så att det inte skulle låta bra....hårdrockare som brudgummen är...;p, men jag tror att det gick bra ändå. Puh! =) Maria har blivit en sån otroligt bra vän och jag är så glad och tacksam för henne!

Har ju inte visat några bilder från den senaste tidens händelser. Får göra det i ännu ett inlägg så att det här inte blir så långt! =)

Snart väntar ESPAÑA!!!!!! =) Ska bli såååååååå härligt!! (tre veckor kvar nu bara. Can you believe it!?? =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0