Jobbsök...

Var på stan i förrgår och sökte en väldans massa jobb. Jätte nervöst! Man vill ju göra ett gott intryck lixom... Det kändes som att det gick bra, tror jag... Sånt som märks när svaren kommer, förhoppningsvis SNART!

Imorrn kommer herr och fru Herza hit på middag! Blir helmysigt de! Har förberett lite mat och efterrätt, så hoppas att det ska smaka. Håller på och städar och plockar undan här hemma....blir ju aaaaldrig klart ju! Lådor som dyker upp everywere!! Daahaa... Överseende är nyckelordet den här gången maria o henrik! ;p

Joel och Malin ärade oss med ett besök i söndags ja! Grillning å så. Grabbarna, och malin, vid grillen förståss. Jag, som ju är sååå kvinnlig och huslig av mig -not!!, stod å fixade i köket. Haha...vilken fru jag har blivit! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0