min sömngående make

Häromnatten kunde jag inte somna. Låg och tänkte på de hebreiska sångerna vi ska sjunga på lördag i hudiksvall. Sångerna bara surrade i huvudet hela tiden, haha... Tids nog kände jag iaf att sömnen "tog tag i mig" och jag började försvinna bort.... Helt plötsligt börjar Erik röra på sig och utbrister: "Elinor, Elinor!! Vakna! Tänd lampan, jag måste titta på dig, du är så vacker!" Nånstans därefter vaknar erik och förstår vad som har hänt. Ja se min man....kommer med uppmuntran och komplimanger jämnt och ständigt! ;p  (de du joel! =) )

Till saken hör att samma natt har pappsen gått i sömnen... Han brukar av någon konstig anledning gå upp och dricka mjölk på natten. Den här natten var det inte annorlunda...förutom att han gick i sömnen när han skulle leta efter mjölken....i badrummet!! Han letade och rotade i alla skåp, bakom burkar och flaskor, tänkte för sig själv; "men, var har hon gömt mjölken? Har hon inte köpt någon mjölk??"  Haha!!! Såå roligt! Hade velat vara där och sett de! Han kommer ihåg allting oxå, det är det märkliga.

Två veckor kvar till ESPAÑA!!!!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pappsen? Kallar du din man för pappsen? Låter som du är på tjocken, är du det? I annat fall låter det bara töntigt.

2008-08-21 @ 18:23:33
Postat av: Elli

Vem är det som skriver så skumma kommentarer????? Skriv vem du är istället! Bara töntigt att hålla på som du gör.



Om du tänker efter liiiite så kallar vissa människor sin pappa för pappsen.

2008-08-22 @ 00:03:13
URL: http://hustruask.blogg.se/
Postat av: Millan

A, lite konstig fantasi måste man ha om man tror att man kallar sin man för pappsen. Och du, stig fram och stå för vem du e egentligen och vad du skriver. Kan du inte det, ja behåll då dina skumma kommentarer för dej själv. Dom kan faktiskt såra. Bara så du vet, du fega människa.

Elinor, Du e bäst!

2008-08-22 @ 12:17:04
Postat av: Millan

A, lite konstig fantasi måste man ha om man tror att man kallar sin man för pappsen. Och du, stig fram och stå för vem du e egentligen och vad du skriver. Kan du inte det, ja behåll då dina skumma kommentarer för dej själv. Dom kan faktiskt såra. Bara så du vet, du fega människa.

Elinor, Du e bäst!

2008-08-22 @ 12:17:44
Postat av: Elli

Tack, syster yster! Du är suverän!!! Töntiga och omogna inlägg kan ju gärna få hamna nån annanstans...eller behållas för sig själv.



Snart åker vi syrran!! Uuuuunderbart! =)

2008-08-22 @ 12:41:47
URL: http://hustruask.blogg.se/
Postat av: maken

okej jag erkänner...det var inte jag! men jag är däremot lite intresserad av vilken joel det är du hackar på, stackars karl!

2008-08-23 @ 14:57:30
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/
Postat av: Millan

vadå Joel?

2008-08-24 @ 18:53:10
Postat av: Elli

Haha, joel "maken" ek canslätt är det jag syftar på. Han tycker att erik ger mig för mycket söta komplimanger...haha!

2008-08-24 @ 20:09:12
URL: http://hustruask.blogg.se/
Postat av: millan

Hm. Kanske e korkad nu, men har du hackat på honom?

2008-08-24 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0