Vadå barnslig!??

Det ringde någon tjomme från Fortums kundjänst förut.... "är din mamma eller pappa hemma? " har den tölpen mage att fråga!! Nog för att jag kanske låter väldigt ung i telefon, men vadå! Lite måtta får det väl ändå va!
- Ehhh, näe dom bor inte här...!
- jaså, jaha, nähä...vem är det, är det ni, vem sköter elen där hemma, sa han lite skämsigt..
Dahaaa
- ja, det är väl jag det
- okej...har du lite tid att prata om er elförbrukning?
- nää tyvär...
- nehä...okeeeej....!?
- hej då!

Ja se folk...är sååå glad att jag inte längre sitter och ringer och stör folk hemma. Never again!!!

Haft migrän nu i 3 dagar...sluta med det tack!! ;p Har bäljat i mig vatten idag. Antagligen slarv med mat och för lite sömn som orsakat den olidliga huvudvärken. Ajsan bajsan!

På söndag åker vi i kören till hufvudstaden för styling, koreografi och lite inspelning. Oj oj oj, vad det ska bli spännande! Det är med skräckblandad förtjusning jag har gett mig in i det här. Sällan träffa erik med så många övningar som det är, mitt totala engagemang och all min energi går åt till detta, men oj va roligt man har under tiden. Tack och lov så är det ju under en begränsad tid oxå. Första programmen direktsänds den 26e och den 27 december... RÖSTA RÖSTA RÖSTA!!! =)

Snart dags för övning...hoppas att migränen släpper så att jag kan släppa loss de lurviga rejält ikväll i koreografin!! =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter snarare som gravidsymtom.. Kanske bäst att kolla upp det där..

2008-12-17 @ 22:13:19
Postat av: Billa

Hej gumman!

Jag ska kolla in dig på tvn när det är dags. =) Kom din mor ihåg att hon hade träffat mig och skulle hälsa?

Du får lägga av med huvudvärken nu...inte bra...du måste ju vara redo att dansa och sjunga nu. =)

Ta hand om dig! Hälsa Erik!

KRAM

2008-12-18 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0