Arg så in i vassen!!!

Detta företag alltså...får spasma!!! Here´s why:  Cheferna säger till de anställda att inte prata illa om företaget när det kommer folk på intervjuer, de säger att vi inte får diskutera våra löner med andra, om vi är sjuka tar de bort den lilla reward som är kvar av deras nya beslut, de tog bort möjligheten att tjäna 2000 kr extra utan att meddela oss först, de trampar på oss som att vi vore små slavar som bara finns här för att DOM ska tjäna mer pengar. Och hit har jag skickat min man!? Stackarn...!  Ber till Gud att både han och jag ska få ett nytt jobb snaaart så att jag äntligen, efter alla dessa år, får säga upp mig från det här urbota obegripliga knäppa omänskliga och fåniga företaget. Svågern frågade för ett tag sen om jag kunde ställa upp på en intervju angående företaget när jag nån gång slutar...gör jag GLADELIGEN!!!!!

Gör ju inte saken bättre av att man aldrig får träffa sin man... När han kommer hem, så går jag och vice versa. Trams!!

Nää, dags att räkna till 10 och hoppas på att käkarna lossnar från varandra och att den ilskröda färgen i ansiktet snart släpper...dom ska inte få förstöra mitt liv!!

Kommentarer
Postat av: Von Lindsmyr

Ja vad ska man säga?? Jag håller med dig. Det är bedrövligt! Bra att du får avreagera dig lite här på bloggen ;) Ses i veckan du!

2008-02-03 @ 17:26:53
URL: http://johanneslindsmyr.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0