Nästa hjord...

Så har den andra familjen Lagerqvist med Samul och Becka i spetsen varit här. Dollar Store saknar sin, den här veckas, trognaste kund; Rebecca! ;p  Visste väl att den skulle falla henne på läppen. Och barnen då...tror att vi har julklappar och presenter att köpa till barnen i flera år framöver så mycket som dom önskade sig därifrån. Amelia, den frimodiga, sa åt var och varannan sak att "den kan ni köpa till mig". Så roligt....med henne blir det aldrig tyst förresten. Hon kan snattra på hur länge som helst. Energiknippet... Hon sov inne hos mig och Erik en natt...då blev det inget mycket sovet kan ja säga. Hon lägger sin hand mot halsen och ska snutta där när hon vaknar till ibland. Jag och Erik låg och tittade på henne en stund innan vi skulle sova. Barn e så otroligt söta när dom sover! (ja inte bara då förresten) 
En rolig sak som hände var när Alva, Amadeus och Samul var på promenix och såg en igelkott. "Titta, titta, titta" upprepade Amadeus med pipig röst. Samuel sa då på skoj; "äh, amadeus prata som en karl!" varpå Amadeus byter tonläge och säger med mörk röst "döööh"
Alva ritade en teckning (en av många) vid ett tillfälle och skrev en lapp till..."till elenor från alva. elskar dig" Såååå gulligt!! Blev faktiskt rörd! Jag skulle läsa det högt inför henne, men hon höll för öronen under tiden. Vart väl för pinsamt för henne. Hihi...
Vi har hunnit med en hel del under tiden dom har varit här...mest shopping, men det har berott på vädret. Sista dagen vart det en heldag vid Orbaden. Perfekt väder för en dag på stranden. Vattenmelon och pannkakor och sol, kan det bli bättre?

Nu åker Sir CleanFord med bihang, dvs jag och Erik, först för ett depåstopp i Norrpan hos moder Brittan och fader Börger King (alias BK) natten till söndagen. Sedan far vi vidare mot Ralingsåsgården i Aneby för Smålandskonferensen. Ska vara med och sjunga lite på mötena oxå. Ska bli sköj. Hoppas att det blir uppehåll hela veckan...jag och Erik ska sova i tält!! ;p Ett åttamannatält, så det lär bli mycket plats över. Vi har tänkt att ha det ena rummet som ett "dressingroom"... =) Det har vi alltid önskat oss, så för en vecka kan vi få ett kvalmigt instängt dressingroom baaara för oss. Hihi...

Nu blir det alltså inga inlägg på åtminstone en vecka...ingen skillnad från nu vill säga....;P

Adios amigos, auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att ni planerar för framtiden nu när det närmar sig.. Men åttamannatält var väl att ta i.. Ta en i taget.. Önskar jag med var på ralle.. :(

2008-07-07 @ 15:10:21
URL: http://mijjaohenke.blogspot.com
Postat av: Anonym

längtar efter dej, syster!

2008-07-22 @ 14:44:19
Postat av: Camilla Elmenmo

Hejsan!

Jag är en gammal klasskompis till en Anna Jonehög som jag letar efter!

Vi gick estetisk musik-gymnasium i Karlstad från 95-98. Tror inte att hon tog examen då hon mådde så dpligt då... Men jag vill gärna träffa henne, hon var ju med i klassen så länge...Jag ska ordna en reunion, och vill gärna ha tag på Anna... Tror du hon är rätt Anna, så hör av dig!

MVH- Camilla Elmenmo (f.d Holmquist)

2008-08-05 @ 22:44:46
Postat av: Anonym

dags för en uppdatering!!!!

2008-08-09 @ 16:23:16
Postat av: Andreas

Jag håller med föregående talare!

2008-08-11 @ 13:24:58
URL: http://www.andreask.se
Postat av: Sandra

Jag också!

2008-08-12 @ 08:53:05
Postat av: Sandra

Jag också!

2008-08-12 @ 08:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0