Writan tajtan!

Jag veeeet, jag föll för trycket att lägga in den... ;p

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det!
7. Beskriv mig med ett ord
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Vad påminner dig om mig?
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? 
11. Hur bra känner du mig?
12. När sågs vi senast?
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?


Kommentarer
Postat av: Myran

1. Vem är du?
Kallas Myran och sitter bredvid här.

2. Är vi kompisar?
Japp det är vi.

3. Hur och när träffades vi?
I renströmmen 1974 på ett möte kallat Restore.

4. Tycker du om mig?
Yes mam!

5. Skulle du kunna pussa mig?
Ja om vi levde i en sån kultur där man hälsar varandra med puss på kinden du vet.

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det!
Tant greddelin: Du gillar klänningar

7. Beskriv mig med ett ord
Sång

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Skön tjej alltså

9. Vad påminner dig om mig?
Carola??

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
Ett nytt jobb i Bollnäs

11. Hur bra känner du mig?
Bättre och bättre

12. När sågs vi senast?
Nu

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?
Kanske

2008-03-04 @ 13:31:57
Postat av: Sebbe

1. Vem är du?
Din favorit-arbets-kamrat

2. Är vi kompisar?
Ja det kan man väl säga, arbetskamrater i varje fall.

3. Hur och när träffades vi?
Oktober 2007, utbildningens start.

4. Tycker du om mig?
Ja en trevlig kollega!

5. Skulle du kunna pussa mig?
Den delen får någon annan stå för

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det!
Ellibelli, det valde du ju själv!

7. Beskriv mig med ett ord
Bollnäs

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Väldigt trevlig och snäll

9. Vad påminner dig om mig?
Jobbet som sagt, annars rosa (från bloggen)

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
Samma som dugav mig, ett nytt och bättre jobb.

11. Hur bra känner du mig?
Inte så bra, men tillräckligt för att säga att jag känner dig!

12. När sågs vi senast?
Typ nu!

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?
gjort redan!

2008-03-04 @ 13:57:07
Postat av: vevve

1. Vem är du?
Vevvselivevvsan här

2. Är vi kompisar?
Jajemän, vi vingare håller ihop

3. Hur och när träffades vi?
Tror det var 1896 då vi stötte på varann under kungabalen

4. Tycker du om mig?
Som sagt vi Vingare håller ihop ;)

5. Skulle du kunna pussa mig?
Beror nog på vart pussen ska sitta

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det!
Elolloli (japp, jag pratar rövarspråk flytande)

7. Beskriv mig med ett ord
Bright

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Wow, vi har fått en Carola JR i arbetsgänget, fast en mycket trevligare, snyggare, smartare tjej med härligare röst

9. Vad påminner dig om mig?
Sång

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
En lyckad sångkarriär och typ min autograf...

11. Hur bra känner du mig?
Tillräckligt bra för att veta att du är värd att hålla kontakten med när alla slutat
här

12. När sågs vi senast?
Nyss eller tja nu på fabriken även kallat helvetet

13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?
Nope för jag tror minsann jag var först med detta ;p

2008-03-04 @ 14:06:07
URL: http://vevvs.webblogg.se
Postat av: Gisela

1. Vem är du? blivande Fru
2. Är vi kompisar? självklart!
3. Hur och när träffades vi? eeeeeh? i kyrkan mest troligt!
4. Tycker du om mig? såklart jag gör!
5. Skulle du kunna pussa mig? jepp! massor på kinderna!
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det! potatis...varför inte? äh, får jag återkomma i ärendet?
7. Beskriv mig med ett ord. Fantastiskunderbarrolighärligälskvärdochgo!
8. Vad var ditt första intryck av mig? kanontjej!
9. Vad påminner dig om mig? sång
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? det du mest av allt önskar dig :-)
11. Hur bra känner du mig? hmmm på en skala? inte så värst än....
12. När sågs vi senast? nån vecka sen va?
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig? nej för jag har ingen blogg!

2008-03-04 @ 17:16:46
Postat av: Husbandet

1. Vem är du? Din idol och din förebild, även
kallad äkta make...
2. Är vi kompisar? Mer än så kära du.
3. Hur och när träffades vi?Ja det var typ genom detta sättet...dator..skriva...
4. Tycker du om mig? Älskar dig
5. Skulle du kunna pussa mig?Ofta och länge
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det! Gärdsgårds-Kerstin...ingen kommentar
7. Beskriv mig med ett ord.
Läcker
8. Vad var ditt första intryck av mig? Härlig
humor, söt...
9. Vad påminner dig om mig? Kexchokla´(Go och gla´)
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Vänta får du se...;)
11. Hur bra känner du mig? mer än vad du tror;)
12. När sågs vi senast? Imorse när du väckte mig 6.45...suck:)
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig? Lite "mainstream" är det allt...hm...får se...

2008-03-05 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0