Ingen brådska, älskling...ehh

Igår förmiddags skulle vi iväg och handla, maken och jag. Jag stod vid dörren, redo och klar, medans maken står och diggar musiken på Mtv iklädd sina rosa kalsonger. Shake your "rumpestump" var tydligen hans motto denna förmiddag. Att han sen blir färdigklädd på ett kick sen är ingen ursäkt. Hum...undra hur våra barn blir, beroende på vem dom tar efter... Haha, kan se dom framtida små liven stå där med farsan och shaka the rumpestump. Vilken syn!

Har bakat tekakor idag med två smärre missöden. Först var saltet slut...suck!! Kom på den briljanta idén att vi har ju salt medplockat från Max och McDonald´s besöken (Brittans dotter som jag ju är... ;p ) Fick ihop till den tesked det skulle vara i degen. Yippey! Sen kom det andra missödet... Hade bara bakplåtspapper så att det räckte till två plåtar! Neeej! Hade ju en degsats som skulle räcka till typ 40 tekakor så det skulle absolut inte räcka. Men då kom nästa briljanta idé...eller snarare lösning. Det blev deg i långpanna istället...hoppas nu bara att dom är genomgräddade. Såå mycket slit för ingenting i sånt fall lixom.

Mm, smakade dom precis....MUMS!

Var hos paret Herza igår. Parmiddag. Riktigt mysigt! En spicy hot "paj" eller vad man ska kalla det. (receptet finns på marias sida http://mijjan.blogspot.com ) Såå gott!! Rekommenderas! Det värsta med kvällen var att efterrätten var dålig för min karaktär!! Sourcream chips OCH BLÅBÄRSPAJ!!!! Åhh, vet inte hur många gånger jag tog om. Fantastiskt gott!! Det bästa med kvällen var kvällen! =)

Auf wiedersehen!!


Kommentarer
Postat av: Mijja

Va söt du är.. Låter som gott bröd!! :) Ska också baka bröd ikväll.. Mumma för hembakat :)

2008-10-10 @ 08:26:46
URL: http://Mijjan.blogspot.com
Postat av: Henke

Haha... va guld, shaka loss i rosa jalingar! :) Det gjorde min dag :)

2008-10-16 @ 08:23:58
URL: http://herza.blogg.se/
Postat av: burger king

Har han verkligen rosa kalsonger????

Önskar han någon ny färg av tomten?

Skönt att Brittan har lärt dej att det är bättre att vara .....lös än rådlös.

Kram

2008-10-26 @ 23:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0