Snart midsommar...

Nu borde mamma vara stolt över mig...lunchen idag bestod av kyckling och broccolli!! =) Funkar väl...det ena bättre än det andra. ;p

Midsommar på fredag...ger så många mysiga minnen...3 år sedan jag träffade eriks familj för första gången och den första veckan jag och erik träffades överhuvudtaget. Mm..=)
Denna midsommar kommer till skillnad från de förra att firas i stugan vid Söderhamns skärgård tillsammans med Joel och Malin. Blir tipptopp de!

Var och övade med team hanna igår inför freluga, galven och orhalla. We´re stil going strong! =)

Ligger lite saker över en nu som jag inte riktigt kan släppa...jobbigt. Hoppas att allt löser sig SNARAST!!

Auf wiedersehen!

Jo förresten...att hälsa på kungafamiljen var riktigt trevligt!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ELINOR! Stoltheten har inga gränser inför kommande

upptäckter....

Kram /Modern

2009-06-15 @ 23:24:42
Postat av: joel

jaha, skulle du med, Erik sa att det skulle bli mys jag och bara han på tumanhand...

2009-06-16 @ 10:34:38
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mamma, jag gör allt för att fortsätta göra dig stolt! ;p

Joel, hrm...ni kan väl få liiite kvalitetstid då, men händerna på täcket!! =)

2009-06-16 @ 22:21:02
Postat av: Anonym

Mamma, jag gör allt för att fortsätta göra dig stolt!! =)

Joel; hrm...ni kan väl få liiite kvalitetstid då, men låt de gå fort! ;p

2009-06-16 @ 22:24:20
Postat av: Fru Ahlvlinder

oooooj va fort tiden går!!! jag kommer ihåg när ni hade fått kontakt med varandra o du skulle på resa till Spanien (var de va?) o sen träffa drömprinsen på riktigt! e de verkligen tre år sen? ujuj va snabbt de går!



massor me stora kramar till er bägge :-)

2009-07-12 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0