Kungligt värre

Chefen Anna var prins, kanske Daniel, och jag och Maria var Victoria o Madelene. Vi åt exotisk planka, mumma! Men jag är ju så jobbigt kräsen så jag åt ju förstås bara det jag kände till och har smakat förut. *tråkmåns* Men gott var det! Sen goofode vi oss och tog en massa plojkort.
Skapligt skönt att komma hem ikväll och känna att jobbveckan är över. Är sååån värk i benen nu. Hoppas att det kommer gå att somna bara. Imorrn ska jag efter evigheters väntan gå på stan med Erkan och kanske ta en fika. Tror inte ens att vi har gjort nåt sånt i Bollnäs än. På tiá kan man säga! =)
Skön helg väntar med andra ord...mmm.

Auf wiedersehen!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag som alltid tyckt att du varit ganska lik prins Carl-Philip...

2010-04-26 @ 09:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0