Armar uppåt sträck!!

Rackarns bananer! Var på ett pass i igår på gymmet. Nordic power, typ skivstång å sånt. Skapligt jobbigt men kul! Killen som ledde passet hade ûbertajta cykelbyxor på sig...*gapflabb*  Idag mår inte min högerarm/axel nåt bra. Tror jag sträckte den på nåt sätt med för tunga vikter på stången. Idag gjorde jag och Erik oss redo att åka iväg till gymmet när jag skulle sträcka mig efter en tröja...med fel arm. Fick såå ont. Så jag "fick" inte följa med till gymmet för Erkan... =( Nog bäst att vila. Hoppas verkligen att jag är bättre imorrn för jag ska hänga med Maria till Box ´n fun. Fråga mig inte vad det är för pass, men det lät kul. Kanske ett bra ställe att avreagera sig på. =)

2 veckor på pricken kvar till semester!!!!!!! Sköjar du att jag längtar!
Auf wiedersehen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade syster! Du måste ta det lugnt med träningen! Inte bra att träna varje dag vettu! Musklerna måste vila. Promenera räcker gott ibland. Man bygger inga muskler om man tränar varje dag, har jag hört. Va rädd om dej! Kramisar syrran

2010-06-24 @ 10:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0