Dags för bröllop...

Imorrn ska vi på bröllop i Gävle. Eriks kompis Elina ska gifta sig. Blir kul att klä upp sig och gå på partaj. Har en väldans massa flätor i håret nu som jag ska sova med så att jag blir läcker på bröllopet. Hihi... Färgade håret förut. Så nu är det liiite ljusare inför sommaren. Har målat naglarna lite anorlunda oxå. Fransk manikyr, fast istället för vitt på topparna har jag tagit lila. Jättesnyggt om jag får säga det själv. =)

Har spenderat kvällen hos Julia tillsammans med ett härligt gäng. Underbart att Maria och Henrik är tebax i Sverige!! Satt på golvet med Julia, Maria o Sunok och pratade porer, hår på benen o massa annat skojs! ;P Killarna satt i soffan å kollade på fotboll. Snacka om könsintegrerat. Sånt som Elinor bara äääälskar! Fast ikväll gjorde det mig absolut ingenting. Hade jättekul!!

Dags att få den där lilla skönhetssömnen. Så svårt att lägga sig bara. Har vm-invigningen på på tv:n och det är bra musik...emellanåt...;P

Auf wiedersehen...
Ps. sista dagen på dieten firades med hamburgare!! Haha... Har gått ner 4 kilo!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0