Femtielva myggbett...

Varit i stugan i helgen. Riktigt mysigt. Firade svärfars födelsedag igår med grillat och tårta. Fint väder var det oxå, den mesta av tiden iaf. På fredagen när bara jag och Erik var där i några timmar själva satt vi på bryggan nere vid vattnet och bara slappade. Jag satt läste och erik låg med huvét på mina ben. Så där Notting Hill-igt och gött. =) Men allt har ju sin baksida. Har som sagt typ femtielva myggbett på framförallt benen. Rackarns vad det kliar!!!

Så är det nationaldagen idag oxå. Tänk vad man gjorde förra året på den här dagen...sjöng och skakade hand med Kungafamiljen på Skansen. Härliga minnen...

Nu är det Miffo på tv. Ska ge den en chans, annars går jag vidare med Kärlek på menyn kl 9.
Auf wiedersehen...

Ps. Nu är det sommar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Billa

Visst är det härligt med solen. =) Vi har varit ute och haft det jättemysigt.



KRAM KRAM

2010-06-06 @ 22:26:42
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 12:38:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0