Låååång dag

Imorse ringde hantverkaren, som skulle kolla vattenläckan i köket, 7:20 och sade att han nog kommer inom en timme. Såå trötta steg vi upp och förberedde för hans ankomst. Vi la oss för sent (som vanligt) igår, så nååågra timmar till hade inte varit fel. Vi väntade och vi väntade....han kom 10:30!!!!! Hantverkarfasoner! Å man vet ju aldrig heller, dom kommer ju inte alltid försent.  Så...trötta som få åkte vi sedan in till mäklaren och försökte hitta en lösning på alla dolda fel som varit i huset. Hoppas på en lösning, snart! Vi är otroligt trötta på det nu...
Sen blev det jobb mellan 12-16:30. Lagom långt vetja! =) När jag slutade hämtade Erkan mig o så åkte vi till gymmet. Körde riktigt hårt idag. Blev taggad när erik sa att jag på en maskin körde hårdare än de flesta andra, och det är en JOBBIG maskin!! En sån där som man rör både armar och fötter i en språngrörelse lixom. Min "avskymaskin" men man blir alltid så nöjd med sig själv efteråt. ;P
När vi kom hem så grillade vi. MUMS! Har börjat med en speciell diet från och med idag. Nu på kvällen kommer sötsuget!! Men ajabaja! Inget socker här inte! Nu blir det intensiv förberedelse inför sommaren, haha! Skönt iaf att vi båda två är med på´t. Hade nog varit ännu svårare annars...

Nu blir det ett kokt ägg istället för gottigott...haha!
Auf wiedersehen...


Kommentarer
Postat av: Joel

jaha så Hustru Ask har kommit igång igen, och med ny design, snyggt!

Sjukt mycket snack om gymmet bara, låter inte riktigt trovärdigt!

2010-05-25 @ 17:11:10
Postat av: Smalin

Jo du den där maskinen är jobbig minsann. Själv svimmade jag efter fyra minuter på den.

2010-05-25 @ 20:10:40
URL: http://smalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0