Näeee....


Jaha, nu igen. Känns som att vi var där nyss och fajtades...hur orkar han med att besöka mig igen? Fattar inte!! Förkylningen Sverker har slagit till igen. Taskig tajming säger jag bara!! Just när man verkligen INTE får bli sjuk med tanke på att kröningen i Louis De Geer är imorgon och LUCIA är i övermorgon, så finns det ingen plats för något slimmigt äckligt virus i mitt liv just nu! Så SNÄLLA, ge dig av!! Har blivit beordrad av sjuksköterskan att dricka varmt, sova och inte prata så mycket. HA, det sistnämnda blir ju...lätt. Ehh... :p
Näpp, bort och sviiiisch hej då med sjukdom och heeello friskhet!!
image5

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Ja och då ska du veta hur det är när en man blir förkyld...Det är lidande och smärta det;)

2007-12-13 @ 23:51:12
Postat av: klas / samuel

hej elinor, kul att läsa lite.. hur gick det med lucian då?

2007-12-21 @ 18:55:29
URL: http://www.beckmans.se/5
Postat av: Billa

Hej gumman! Hur står det till? Såg att du hade en blogg...jag med. =) Vill önska dig god fortsättning! Hoppas jul och nyår har varit bra!? =) Ta hand om dig! Hälsa din karl. =) Kram Billa

2008-01-08 @ 01:47:08
URL: http://camomilloo.blogspot.com
Postat av: Billa

Hej! Kul att du skrev lite i min blogg. Du får skriva lite mera i din. Det är kul att läsa andras lilla bloggar. =) Du kanske inte kan skriva så ofta nu när du är Fru Ask. ;) Eller!? =) Har glömt tacka för julkort! Tack! =) Ta hand om dig! Kram

2008-01-10 @ 07:24:04
URL: http://camomilloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0