Gallskriket...

Kom hem efter luciaövningen igår kväll och tänkte att jag skulle skrämma min make lite smått. Så jag slog med paraplyet mot både fönstret i vardagsrummet och i köket i tron om att han antingen satt djupt försjunken framför tv:n och spelade fotbollsspel eller oxå på helspänn framför datorn och på facebook med sina pirater och ninjas. Hur som helst föreställde jag mig fnissandes att han skulle hoppa till.
Sätter nycklarna i låset och anar inte att Erik står precis där och säger "BÖ"!!! Gallskriker förstås, lättskrämd som jag är, och det ekar i hela huset och trappuppgången. Haha...stänger snabbt dörren efter mig så att ingen ska ana att det kom ifrån mig. Hoho, mycket får de stå ut med...grannarna.

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Skrämmer först som skrämmer sist, eller vad ska man säga. Skrek gjorde du vilket fall söta Elinor;)

2007-11-09 @ 12:04:30
Postat av: Olle Bull

Skrämmer bäst som skrämmer sist säger man i så fall...
Ja du Elli... ibland måste jag säga att din hårfärg verkligen tar ut sin rätt

2007-12-01 @ 17:47:20
URL: http://joel84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0