Att flå...eller att inte flaga...

Flå! Tänk att riva flaga på flaga på en brunbränd rygg. Mmm, finns det nåt som slår det? Kan sitta hur länge som helst och riva på nåns rygg när denne flår. För tillfället är denne någon Erik. Han får snällt sitta stilla medan jag klöser på honom. Haha, låter ju hur äckligt som helst, men det är sååå kul! Å så när man hör ljudet oxå....mm, musik för öronen det! =) Har gett maken lite paus från rivandet nu. Snart är det nog dags igen! Hehe....

Är tokförkyld. Har nog aldrig varit så här sjuk! Ringde till vårdcentralen igår för att få en tid för undersökning. "Nej, du måste ha varit sjuk i en vecka för att vi ska göra något" ?????????? E dom inte kloka eller? Visste inte vad ja skulle säga så ja bara lite buttert..."jaha...okej...hej då" Jag kan ju ha halsfluss for all I know, eller nåt ännu värre, som genast måste behandlas med diverse kurer av alla de slag. VAD VET DOM?? Blir så grYmt irriterad över nonchalansen. Visst att dom har mycket att göra, men de ska väl oxå ta hand om de som är sjuka så att dom blir bra!? Jag vill kunna gå frisk till jobbet, ja, jag vill kunna gå till jobbet överhuvudtaget! Som det är nu, så klarar jag knappt av det. Nää, skärpning vårdcentralen!!!!

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Ja tänk om du hade samma blick när du ser mig som när du ser min flagnande hud;)
Mm....du är förkyld nu, helt utslagen...hur klarar ni kvinnor att föda barn;)

2007-10-18 @ 22:33:51
Postat av: Anonym

Stackars dej! Ja , jag tycker verkligen synd om dej! Å vilket bemötande från vc. Man undrar ju hur dom tänker. Bara stå på dej, syrran. våga säga emot! Älskar dej! Krya dej nu, sis! Hälsa Erkan!
/Millan

2007-10-19 @ 09:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0