Gräsänka för helgen

Har nog aldrig varit så tomt i den här lägenheten som det har varit den här helgen. Och tyst oxå... Vanligtvis är ju Erik här å för sina monologer och sjunger det mesta och det flesta, framför allt när han FÖRSÖKER knäcka mig i kortspel. (vilket ju naturligtvis inte går. Enligt statistiken är jag bäst!)
Erik har varit i Arbrå i helgen och förgyllt sin kära familj med sin närvaro. Jag fick vara utan den närvaron...å jag som är hans fru!! Hmpf. Näe då. Jag hade gärna följt med om jag inte hade valt karriären före familjen. Äh, skoj igen. Jag hade åtaganden under helgen så ja kunde inte fölla me....
Första natten utan Erik.....snyftade jag mig faktiskt till sömns. Man har lixom blivit van vid att ha honom snarkandes eller grymtandes bredvid sig i sängen. Andra natten sov min syster och hennes äldsta dotter Nora över. Tacos, Idol, godis, Ice Age 1 och när Nora somnat även lite Å så kom Polly. En riktigt mysig kväll. Jag och Millan låg å småpratade länge, tills jag behövde gå på toaletten. När ja kom tebax så mumlade Millan mest tillbaka så jag antog att konversationen slutade där.
Nu är det iaf sista natten för den här gången som jag sover ensam. Min älskade kommer hem med tåget imorgon 12:25!!!!! =) Nästa gång som Erik åker iväg har jag garderat mig med nattgäster i form av syskonbarnen Alva och Nora.

Hittar inte min kamera kabel så ja kan tyvär inte lägga in några bilder från helgens aktiviteter. Får bli en annan gång...
Frugan Ask saknar sin make!!!

Kommentarer
Postat av: Hunken

Att du är bäst på kortspel är en myt älskling;)
Sen är det väl bara att hålla med...Karriären före nära och kära..say no more;)

2007-09-24 @ 17:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0