Körslaget!!

Imorgon bitti klockan 08.00 går bussen från Bollnäs packad med kör från både Sundsvall och Bollnäs...givetvis är ju den sistnämnda den klart bästa!! Är trött nu...och vill inte åka ifrån Erik....men det kommer nog bli såå kul. Är nervös, pirrig och förväntansfull! Har ju knappt någon aning om vad som väntar i stockholm de närmsta två dagarna....en sak är dock säkert; vi kommer att ge ALLT!! Och när det är slut, så tar vi från reservtanken! ;p

Skulle åka buss till stan och till jobbet häromdagen...hade 24 spänn på mig. Kliver på bussen och får reda på att det kostar 25 kr. Får jag åka med?? NEJ! Heeeelt otroligt!!! Att busschauffören hade mage att neka mig att åka 3 kilometer för att EN YNKA KRONA fattas. Fattar inte...
En annan busschaufför var riktigt snäll en annan dag....frågade om jag var ungdom eller vuxen. När jag sa att jag var vuxen (ärlig som man ju är....) sa han att det kunde han inte tro. Inte en dag över 19 år trodde han. HA, man tackar ja! Erik har gift sig med riktigt lammkött han! Hihi...

Nu blir det lite mys och tv med Erik innan det är dags för sängen. Orka tidiga morrnar!!!....zZzZzzzzzz

Vi ses i tv!! =) Kom ihåg 26e och den 27e!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till, jag åker till Norrpan imorrn kväll men går ni vidare kanske jag kommer och tittar på er live nästa program. Hälsa Jon i Sundsvallslaget!

2008-12-20 @ 23:34:42
URL: http://blog.hagglof.info
Postat av: Billa

Lycka till!!!

2008-12-21 @ 09:50:28
Postat av: Husbandet

Ja nu vi nere i Norrköping och har det gott. Förstår inte hur folk spekulerar i "om" ni går vidare. KLART NI GÖR! Go Bollnäs, Go team Hanna!!

2008-12-23 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0