Kvällsliga aktivteter...

Den här veckan åtog jag mig att jobba en timma extra varje morgon, bara för att jag och Erik skulle kunna åka tillsammans till jobbet. Snark... Erik håller mig verkligen vaken på kvällarna. I förrgår ställde han sig framför sängen och gjorde sina "moves" ett tag som fick mig att gapflabba, och inte bli tröttare som var tänk... Han körde lite hip-hop och egna "beats". Hrm...ja har då aldrig sett på maken. Sen gjorde jag tyvär misstaget att ställa en djup filosofisk fråga när vi låg där beredda att somna. Skulle jag inte ha gjort....Erik och filosofi är ett matchande par. Hrm... Till slut mumlade ja bara till svar, så att han skulle förstå att jag ville SOVA! ;p Tanken var att somna vid 10-tiden, men med Eriks dans och filosofiska tänkanden somnade vi nog inte förrän 12, halv ett. Haha, det är ett äventyr att bo med Erik! =)

Maken fyller år till helgen. Har en misstanke om att han är grYmt nyfiken på vad jag ska köpa till honom....hehe!!


Kommentarer
Postat av: Husbandet

Du visste vad du gav dig in i när du gifte mig med mig...say no more;P

2008-02-05 @ 17:28:07
Postat av: Elli

Trodde att jag gifte mig med DIG, men tydligen var så inte fallet... Säkert därför det blir lite konstigt ibland. Du är ju gift med dig själv! ;p

2008-02-05 @ 22:07:09
Postat av: Elli

Haha, jaa du. Nästa gång han kör sina "moves" åker kameran fram!! ;p

2008-02-07 @ 07:59:45
URL: http://hustruask.blogg.se
Postat av: Jona

"Kvällsliga aktivteter", "Erik håller mig verkligen vaken på kvällarna", "Han körde lite egna "beats", "Det är ett äventyr att bo med Erik"

Smått genialiska citat som får en att ana ugglor i mossen om att man ska läsa mellan raderna:)

2008-03-09 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0