Norrut...

Idag bär det av till Arbrå igen. Känns riktigt kul! Snö och mysigt. Imorgon ska min fåfänga man till sin frisör som han fortfarande har i Bollnäs. Kom fram till att det kanske är den enda frisören som kan få någon pli på honom!? Haha. Sen har Erik tandläkartid i Söderhamn. Får jag för en gångs skull kika in i hans käft när tandläkaren håller på, han har varit med mig några gånger till min tandläkare...

Så nu väntar alltså 6 timmars bilfärd, när Erik har slutat vid 17, med antingen stereon på högsta volym till någon funky music som Erik kan göra sina stillasittande "moves" till eller oxå står Erik för hela underhållningen med monologer, sånger, danser osv. Resorna brukar bitvis vara ganska underhållande i en bil med Erik Ask.

Inte mycket samtal här. Dessutom är några av Vings höjdare på besök på bygget för att kolla läget. Bra att dom ser hur lite vi har att göra så att de kan öka på samtalen till oss. En av dom frågade mig om jag har tänkt ut och resa i sommar. Beror på om vi får någon rabatt från er, tänkte jag. Beror på hur mycket pengar man har, sa jag. Pretty please, ge oss rabatt!!! Det är vi vääääl förtjänta av!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Håller helt med. Annars om transcom ger oss en skälig lön kanske man har råd ändå!
Krya på dig!

2008-02-13 @ 09:47:53
Postat av: vevve

tja du. du missar ingeting här. iof blev det en kö på 15 pers helt plötsligt, men den bearbetade vi av så bra så =). klart vi ska ha rabatt!! Annars är dom sjukt snåla. Krya på dig vännen!

2008-02-13 @ 17:34:51
URL: http://vevvs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0