Bara två till...

Nu har sir Erik anlänt till jobbet. Usch, han mår inte bra av det här stället. Sover dåligt, ont i magen...illa illa. Får ta oss en fundilerare och rådfråga Han där uppe om det är någon idé att fortsätta på det här viset. Jag menar, man ska ju må bra oxå!!
Träffade honom nyss i korridoren. Tomt med folk, då passade vi på att pussas lite... ;p  "Bara två till" säger Erik och vi pussas två snabba till. Allt för att inte störa bossarna...
Tillbaka på sin plats och in i knegandet igen. Bara 1,15 h kvar för mig. Skönt. För Erik är det dock 6 h kvar. Stackarn...

Ska passa på att dra till stan efter jobbet och inhandla lite kärlekspåskgrejor till min älskade...

Kommentarer
Postat av: Billa

Hej Ellen! Allt bra? Hur går det på jobbet? Kommer du gå på "återföreningen"? Synd på sätt och vis att jag inte är ledig...men man kanske kan träffa de närmsta någon annan gång?! Ta hand om dig! Glad Påsk! KRAM

2008-03-20 @ 02:51:18
URL: http://camomilloo.blogspot.com
Postat av: Fredarius

Snuskapa !!!!!!!!!!!!

2008-03-20 @ 09:14:13
Postat av: börje

Hej Hej detta är mitt första inlägg på denna plats men jag återkommer.

2008-03-27 @ 16:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0