Dutt i huvét...

Natten som var har jag hört, från säkra källor, att jag var minst sagt livlig. Slog omkring mig och sparkade stackars Erik som låg bredvid. Anledningen var konstanta drömmar som följde mig hela natten. Jätte jobbigt. Vaknade varenda gång jag sparkade honom. En gång "duttade" jag tydligen hårt med fingertopparna på Eriks huvud och fnittrade. Undra va jag drömde då...!? "Dom ska allt få veta hur jag har det", var Eriks kommentar när jag sa att ja måste skriva om nattens händelser. Hum...jaa du. Då kan man undra hur JAG har det. Just nu övar Erik sig på att göra allvarliga miner. Haha, han klarar knappt 2 sekunder!

Igår var jag en riktigt söt fru och gjorde, utan begäran eller önskan, jordgubbspaj med grädde. Mums fillibabba!! Erik, som är en sån otrolig fikaälskade *ironi*, fick en liten bit...Jag åt resten!! =) Jordgubbspaj á la Gustafsson är min favorit big time!


Ikväll var det återträff med luciagänget. Jätte roligt faktiskt. NT tyckte att vi var ett sånt bra gäng så dom vill bjuda oss på flotta La Mansion när vi har möjlighet. Tackar tackar! Lotta frågade om vi ville ha fisk eller kött....ehh....KÖTT!! =)
   "Flickorna" som vi ständigt kallas...

Kommentarer
Postat av: maken

Kött ska ha kött som Erik brukar säga....

2008-03-07 @ 13:21:05
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0