Fotbollstime!

Varit hemma och sjuk några dagar nu. Därför var det så kul när Alva ringde igår och frågade om jag ville följa med på hennes fotbollsträning. Hihi, jätte roligt!! Hon har blivit så stor så stor det lilla flickebarnet! =) Satt där på bänken med min kära svägerska Rebecca och var stolt tillsammans med henne. Det kan man väl få vara även som faster va!? =)  Lite bilder på Alva in action blir det allt. Nästa Hanna Ljungberg...


 


Inte världens bästa bildkvalité och dessvärre åt fel håll, dock super sött...! =) Rebecca sitter med "Belle" vattenflaskan i högsta hugg för att passa upp sin dotter.

Bakade förresten bullar igår!! Mums fillibabba!! Kände mig riktigt huslig och duktig, haha.
Imorrn bär det av i OTTAN till Arbrå. Min make ska klippa sig i Bollnäs klockan 12. Så det blir att lägga i ûberväxeln för att kunna komma fram i tid. I stockholm mitt i morgontrafiken....ajsan bajsan...

Glad påsk på er alla och må så gott!!

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Ja Alva är riktigt duktig. Vi har ju haft våra matcher i Tråbrunna:) Otroligt goda bullar du gör frun..mer av det:)

2008-03-19 @ 11:44:54
Postat av: malin

tack tack, mössan är köpt på holmlunds här i uppsala! Glad Påsk och vi ses kanske snart!

2008-03-19 @ 15:15:51
URL: http://smalin.blogg.se
Postat av: Alva

var är bilderna elinor? jag vill faktiskt se dom nu. vad gör erik då, skiter han? puss o kram från lilla alva

2008-03-19 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0