Ikea...

Söndagsfrid var det ja... Jag och maken åkte till Ikea i Linköping för lite shopping. Presentkorten sedan bröllopet finns det lite kvar på fortfarande. Tack för det!! =) Mycket folk och ingen shoppingfrid över huvudtaget. Myste mest bara av att få va med Erik. Allt blir roligt med min älskling! Hittade lite tallrikar, glas, lakan och lite köksredskapsgrejer... Fint de!

                   

När vi firade Erik för några veckor sedan var Singstar igång för fullt. Lägger in lite söta bilder på familjen som sjöng för kung och fosterland... =) Amadeus var med och hejade på. Han sa: "jag vill inte vill framhäva mig själv och låter därför bli att sjunga... "  Eller så sa han: "dahaaa dahaaa" istället. ;p

             

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså det är sånt ni gör i stället för att besöka församlingen

2008-03-02 @ 20:36:52
Postat av: Elli

Va!?? Vad var det där för påhopp då?

2008-03-03 @ 08:06:02
URL: http://hustruask.blogg.se
Postat av: maken

jaså, varit iväg o shoppat nytt till stora lägenheten!!!

2008-03-03 @ 20:20:44
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se
Postat av: Gisela

Jag är såååå glad
:-)

2008-03-03 @ 20:50:04
Postat av: Sandra

När blir man bjuden hem till er då??? Vill ju se allt fint ni köpte på ikea (och det ni hade inann också)

2008-03-03 @ 21:00:20
Postat av: Gisela

alltså jag blir sååå glad :-) att ni får tid för varandra, när jobbet tar så mkt ifrån er annars!
kramisar!

2008-03-03 @ 21:35:54
Postat av: Husbandet

Jasså...en nisse som inte vill säga vem han/hon är som kommenterat att vi åker till IKEA en gång..schysst att vara anonym;)duh!!

2008-03-04 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0