På besök i Tråbrunna...

Var i Tråbrunna häromdan hos brorsan Samul med familj... Under dagen var vi ute runt kvarteret och gick och så blev det dags för kurragömma. Hade jag inte lekt på länge... Efter några omgångar gömmer jag mig bakom en släpvagn varpå jag hör några trippande fotsteg komma närmare, Amelia. Hon fnittrade och viskade att hon skulle gömma sig med mig... När Rebecca hade räknat klart kikar sötisAmelia fram så att Becka ser henne. Hon hoppar fram och utbrister: "Mamma, jag gömde mig med Elinor!!" Dahaaa, så mycket för det gömstället. Haha!!

Kommentarer
Postat av: Gisela

hahaha dom små dom små....hon e ju bara för söt! hälsa vid tillfälle! hade förmånen att få ha hennes storasyster i knät en hel stund igår när vi hade audition. hon e mumsigt go!

2008-03-04 @ 17:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0