Sträckning...

Tränade som en tok igår. Värre än ett friskis pass till och med. =) Riktigt jobbigt och skönt. Tyckte att jag stretchade bra och på alla ställen som jag hade tränat o lite till. Men tji fick jag!! Började känna mig lite konstig i kroppen redan på kvällen. Imorse när jag vaknade kunde jag knappt röra armarna, framförallt axlarna. Låg kvar i sängen tills Erik vaknade för att försöka mjuka upp lederna. Hade inte mycket för det. När jag till slut skulle resa mig hur sängen och tog i med vänster arm, knäckte det lixom till i axeln och det kändes som att en glödhet taggtråd drogs igenom axeln. Aj aj aj, vad ont det gjorde!! Resterande delen av dagen har jag bara kunnat använda höger arm. Skulle köra till modern och fadern en sväng förut, men jag var tvungen att bara använda höger arm. Värre skräll än schlagern igår känns det som. haha. E så dum så dum. Skulle stretchat mer...

Nu är Erik sjuk och förkyld till råga på allt. Vet vad orsaken är....:transcom!! Värre företag får man allt leta efter!

Vi ska till bilbesiktingen i veckan och kolla upp om dom verkligen får göra som dom gjorde på efterkontrollen på bilen; efterbesiktiga något som inte fanns i protokollet. Dessutom ska vi överklaga "felet" dom uppmärksammade. Tjommen som gjorde kontrollen måste haft nåt gräl med frugan innan...han pekade på en sak som en alls är befogad. Sade, medan han böjde dörren utåt, : "Lyssna vad det knakar". HA, gjorde det inte alls det! Så dom ska allt få smaka på besk medicin dom där grabbsen på bilbesiktningen. Rätt ska vi få minsann!!

Kommentarer
Postat av: Jona

Kan du inte ta en paus från bilbesiktningen och ditt stadiga häng där och unna dig lite tid med bortglömda vänner.

Min lägenhet är nyinredd - du är välkommen dit.

2008-03-09 @ 22:58:36
Postat av: Gisela

men lilla gumman då!!!! gå till massören!!! jag vet att du har en sån i vänkretsen :-)
krya på er snorgärsar och axelvrängningar!!!

Guds rika välsignelse över era liv!

2008-03-11 @ 11:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0