Underbara Erik!

Fick ett så fantastiskt härligt mail från Erik när jag hade det som tråkigast på jobbet, dvs NU! Han är för gó den snubben!! Här kommer i alla fall hans dikt...:

Du är min rullator på stan
Du är min stövel en regnig da´
 
Du är min ostfralla på morgonen, mitt sportnytt på kvällen
Du är mitt parasoll på stranden min skida i fjällen
 
Du är min tårta på födelsedan
Du är min antiterrorist armé mot taliban
 
Du är min säng på natten
Du är mitt bads vatten
 
Du är en hårt arbetande vingpersonal
Du är i Rio en glädjande karneval
 
Du är bostongurka på burk
Du är min polis som tar en skurk
 
Du är nätets intressantaste blogg
Du är den som lyser upp i en tät smogg
 
Du är som Jill Johnson i en fin countrysång
Du är den som gör att min dag inte blir så lång
 
Du är en pulka i backen, en puss i nacken
Du är en blomma på fältet, du är en luftmadrass i tältet
 
Allt detta det är du, därför älskar jag dig min fru!!
 
/Din Erik

Visst e han väl för söt!!? =)  Jag har sagt det förut och jag säger det igen; varje dag är en spännande dag med Erik Ask!

Som sagt...en tråkig dag på jobbet, lördag till råga på allt. Då ska man vara hemma. Burrig i håret, osminkad och med en laddad dvd i spelaren. Kanske pizza eller nåt annat gott. Å så bara ro, frid och lugn...och ledighet!! Mm... Yes please!

Nu ska en hårt arbetade Gnällinor (som min kära stora storebror kallar mig) fortsätta med sina arbetsansökningar...för vem vill ha det här jobbet??

Kommentarer
Postat av: Von Lindsmyr

HA HA HA!! Underbart!!! Alldeles lysande! What a man!

2008-03-16 @ 12:40:56
URL: http://johanneslindsmyr.webblogg.se
Postat av: Elli

Haha, lite prestationsångest Joel!? ;p Är baaara ärlig när jag skriver. Smarrigheten ligger i ärligheten!

2008-03-17 @ 14:25:27
Postat av: Jochen

Jag blev väl inte direkt jämförd med en robbot, men vi blev ju jämförda med en maskinhall och löpande band. Jag tänker då genast på robbotar. hoppas allt är bra med dig! Hälsa gubben!

2008-03-18 @ 16:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0