Yippey yey!

På jobbet igen, hurra hurra hur...hrm.....
Var på stan med Sanera imorse efter klippningen. Jätte kul. Lilla Alma och Viktor var med oxå. Alma passade på att "take a dump" under tiden vi åt. Najs Alma, naaajs! ;p Hon är för go hon! Gör en massa ljud för sig och gestikulerar istället för att prata. Istället för att säga att hon vill ha läsk, smackade hon. Påminner om när jag och Erik var i Åby hos syrran i helgen. Benjamin satt bredvid och jag smackade demonstrativt när jag drack för det var så gott när Benin kläcker ur sig: "Jag behöver inte göra så där..." Haha, sötis. Tyckte att det var en sån rolig kommentar...

Erik, alias stackarn, är hemma idag med. Tokförkyld. Tycker så synd om honom. Man blir ju faktiskt helt däckad när man mår så där....gäller ju inte bara för killar... ;p

Skulle ju klippt mig på frisörskolan imorse...stog utanför en kvart innan min tid och fick lite ångest och ångrade mig. Tänk om dom skulle förstöra håret på nåt sätt...nä, jag sprang ner till Modeklipparna på drop in istället, fegis som jag är. Men nöjd vart jag! =)

Såg på Finding Neverland igår. Röda veckan som jag har och blödig som jag är, började jag ju förståss lipa i slutet. Blir så otroligt känslig... Sen vart det en kort liten duett i tårar med Erik. Härligt att se en kille som kan visa känslor!! Lovely!
Har mina aningar om att Erik i detta nu ligger hemma med tårar i ögonen till The Holiday, hans favoritfilm. Myskillen nummer ETT!! =) Puss på dig älskling!

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja du, Elinor. Han e bra gosig, min son. Stackars Erik då. Här e de oxå snorigt å hostigt å febrigt - igen. Man blir ju inte klok på`t. Synd att vi inte kunde träffas idag. Så e de! Kram, kram
Ta hand om er nu!

2008-03-13 @ 09:42:58
Postat av: Sunok

Va mysit d verkar att va gift ;P
Får man inte se ngr bilder på den nya haricutten!?!?
Hoppas allt e bra me er annars förutom alla förkylningar ni har...hälsa så gott t dina föräldrar me...saknar er rejält! puss

2008-03-13 @ 13:05:50
Postat av: Von Myra

Ja du.. Håret vill man inte riskera.. Klart man måste få utlopp för känslorna när man ser på film. Bra! Det visar att ni är på en hög nivå! Hoppas Erik blir bra snart. Vi ska snart hitta en dag då ni kan komma och hänga mest med Noah, men lite med oss också.... ;)

2008-03-14 @ 08:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0