Frisk!!

Helt otroligt... Var hos läkaren på måndag förmiddag. Samma läkare som Erik haft veckan innan....kunde knappt någon svenska. Jaha, en virusinfektion var det jag hade. Skönt att slippa halsfluss. Vila och dricka mycket varmt var ordinationen...
Erik, med fler, har ändå bett för mig att det ska gå över helt och hållet. Igår, tisdag, vaknar jag och känner...ingenting!!! =) Dagarna innan har det varit otroligt smärtsamt att ens svälja. Yippey!! =) Men jag ska fortfarande vila....tror att det är bra för mig. ;P

Ska antagligen få jobba ännu mer på Guldfynd! En kvinna har sagt upp sig så hennes timmar finns...=) Toppenbra det!

Rastlös som få...erik åkte till jobbet för en timma sen. Vad ska man göra? Inte titta på tv iaf. Gör jag för mycket som det är ändå. Funderar på lite husliga saker, som att göra kolakakor!!...mamma inspirerade mig sist jag var hemma. Faaaarligt bara att ha såna goda saker i frysen sen...om dom ens hinner hamna där!? ;p

Kommentarer
Postat av: Billa

hej! Jag har börjat skriva lite smått igen. Men kommer bara skriva när jag har tid och lust. Men tänkte om du kanske ville läsa någon gång!? =)

Tack för senast! Kram

2008-11-02 @ 22:28:38
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: Mijja

Ingen uppdatering.. Snyft snyft.. Saknar min elli..

2008-11-11 @ 15:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0