Hemma igen...

Jaha, så har man varit i kalla svedala i en vecka nu då. Hemkomsten var så grYmarns kall så ni anar inte. Från att ha gått i 30 gradig värme så väntade 7 grader när vi kom fram!! Helt otrolig köldchock!! Börjar vänja mig nu, men det var så märkligt för så här kallt var det inte när vi åkte...skumt! Var är sommareftervärmen?? Kommer att så småningom, efter att maken har godkänt korten på sig själv, att lägga ut lite bilder från resan. Fast bara liiite...resten får ni komma hem till oss och kolla på! ;p

Ikväll ska vi till paret Herza. Ska bli bamsekul! Dom var här i veckan och dom rackarna har redan hunnit fixa sina tackkort. I för sig skulle vi oxå ha kunnat fixa det för längesen, men det har varit en fråga om kostnad å så...inte världens roligaste dilemma, men tackkort kommer snart! förhoppningsvis...haha!
För övrigt, Maria, tycker massor om när du bara tittar in så där som du har gjort i veckan! Me like! =) Även om jag har sett ut som en arbetslös slusk... ;p

Var på intervju i veckan, både jag och Erik. Erik som annonssäljare och jag i en butik. Erik fick dessvärre inte jobbet. Inget han lider av tack och lov. Det finns nåt bättre för honom helt enkelt. Jag väntar fortfarande på svar...lite nervöst! Tjänsten är bara på 25% men...så länge kan ju det funka. Sen att jobba i butik är ju nåt jag vill för tillfället, så det kan ju vara värt det! Återkommer med svar.... ;p

Nu gör maken köttfärssås...älskar när han står i köket!!! ;p

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja ska man träffa er så verkar de ju som man måste väldgästa för här bjuder man och bjuder men kommer gör ni aldrig ;) Hihi. Retas bara... Hoppas hoppas på guldfynd nu! :)

2008-09-22 @ 11:09:54
URL: http://Mijjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0