Beach 2009

Något sent påtänkt men jag har börjat satsa rejält med träningen nu. Cyklar, springer och styrketränar för fullt. Får se om det ger nåt resultat inför sommaren. =) Inte så troligt att det sker så snabbt men jag mår mycket bättre av det iaf. Johanna kommer hit i eftermiddag så då ska vi ut på en tur tillsammans. Skönt med sällskap trots att jag alltid springer med musik i öronen.  *la la la la la*

Ska vara med Rosie och Helena och köra bakom Nina Söderqvist imorgon. Blir spännande! Vi övade igår kväll och det låter riktigt bra om jag får säga det själv. =)
Idag blir det förutom springturen en ganska lugn dag. Ut till Arbrå i eftermiddag och byta däck på bilen....gahhh, inte gjort det än ju. *smäll på fingrarna*
Erik är hemma från jobbet....han är inte riktigt kry. Förkyld och allergi, ingen skön kombination för stackarn. Ska väl väcka honom nu iaf...tråkigt att inte få umgås med honom när han ändå är hemma jue... ;p

Ska försöka få fram bilder på huset till er som var intresserade...

Auf wiedersehen!!

Kommentarer
Postat av: Billa

Kul att höra att ni köpt hus. =) Hur ser det ut? Storlek? Färg? ;) Antal rum? En plans? Nu får du berätta lite mera. =)



Allt bra med dig annars? Här rullar det på. Lilla T sover som en liten gris bredvid sin far just nu. =) Jag passar på att kolla lite på nätet. Hinner inte det när hon är vaken.



Hälsa din familj!

KRAM KRAM

2009-05-09 @ 07:22:28
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Kom du ihåg med idag på min dag!? Eller nu är det ju Teas och min dag. =) För vi båda heter ju det. =)

Allt bra med dig? Här är det bra.

M och jag ska inte gifta oss. Inte än i alla fall. Det kommer väl vartefter...=) M måste ju fria först.



Hälsa karln i huset. =)



KRAM Billa

2009-05-12 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0