Nu går vi vidare...

Haha, ingen idé att försöka mig på att berätta om sommaren. Säkert ingen som bryr sig iaf! =) Nä men, sommaren har gått och den var toppen! På alla sätt och vis. Still going strong och still in loooooove!

Varit och sökt jobb ju en hel del. Var inne i en butik som heter Busungen som ligger vägg i vägg med Guldfynd där jag nu jobbar deltid. Hon behövde inget folk och jag behövde inte ens lämna nåt CV, så långt borta låg ett jobb där. Så det var bara att fortsätta till andra ställen på stan. Men så gick det några veckor och Helena ifrån Busungen ringer(!). Blev jätte paff! Hon undrade om jag ville börja jobba där!!! Hon har varit inne hos min chef på Guldfynd och bett om mitt schema och gjort så att jag kan kombinera däremellan. Fantastiskt!!! Så nu har jag jobbat på Busungen i några veckor. Trivs toppenbra!

Och nytt hus har vi ju oxå. Får lägga in lite bilder på det snart...ser ju inte så vackert ut nu i höstrusket men det är iaf VÅRT! =)

Erik har för första gången i sitt liv varit i Ullared på Gekås. Det var en traumatisk upplevelse tycker han. Varning för tanterna kan man säga. Men ärligt talat var dom faktiskt extrema den dagen vi var där. Erik följde med mig till underklädesavdelningen. Stod och tittade på nåt och TRE fruntimmer PUTTAR undan honom för att själva komma fram. Helt otroligt. Ja ibland skäms man över att vara kvinna. Men det blev iaf många bra och fina fynd den dagen. Mer än hälften av alla julklappar är avklarade. Tack och lov!!

Imorgon är det dags för besiktning av snyggforden. Det är nu upp till bevis om vi har köpt en bra bil. Haha...men det ska nog gå bra.

Auf wiedersehen!!

Kommentarer
Postat av: Billa

Kul att se att du lever igen. =) Kul med mera jobb och nytt hus och grejer. =)

Ta hand om dig!



KRAM Billa

2009-10-25 @ 21:56:08
URL: http://camomilloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0