Aja baja för sköna fåtöljer!

Ehh...haha, skulle ju egentligen ha tränat idag efter jobbet då... Erik skulle följt med för första gången efter förkylningen oxå så jag var rejält laddad. Men så hämtade Erik mig från jobbet med dunderhuvudvärk och klarade inte av att träna. Åkte hem och satte mig i fåtöljen för att kanske vänta ut att hans värk försvann. Men det gjorde den tyvär inte och det blev skönare och skönare att sitta i fåtöljen. Hum... Kom på att Eriks syster gjort snickerskaka igår och blev plötsligt sugen på att baka det. Så...istället för att åka iväg och vara duktig och träna så åkte jag och köpte ingridienser till snickerskakor. Illa Elinor!! Till mitt försvar åt jag inte såå många kakor när dom väl var gjorda. =) Men dask på fingrarna på mig för att jag bangade träningen!

Valborg imorrn ja...mysigt med dessa eldar! Älskar doften och känslan av att våren äntligen är här. Lovely!

Otroligt skönt med fredag imorrn, inte en dag för tidigt. *snark*
Auf wiedersehen...

Ps. bild på muschingen kommer om ett par dagar när den växt lite till säger han...=)

Kommentarer
Postat av: millan

jaja! Fegis där!

2010-04-30 @ 08:33:57
Postat av: hesbandet

Du åt minsann fler snickerskakor än mig iaf. Såg när du stod och lade i dem i burkarna, en till mig och en till burken;-)haha

Eldar?!Hm...kase heter det häruppe!

Ser fram emot att grilla när du kommer hem idag iaf:)

2010-04-30 @ 13:45:44
URL: http://hustruask.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha men då får jag ta och komma och provsmaka någon dag då ;)

2010-05-01 @ 19:05:05
URL: http://johannaask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0