Börja om från början...

Jahapp, så kör vi igen då! Ska försööööka uppdatera så ofta jag kan från och med nu... =)

Har denna vecka varit tokförkyld men jobbat heltid på Busungen då chefen varit på semester. Näsan är helt förstörd av allt nysande och snytande. Känns ändå som en bedrift att ha jobbat trots feber och förkylning.  Lite stolt över mig själv är jag ändå. =) Nu blir det jobb på Guldfynd imorrn med kunglig avslutning... Guldfynd har nämligen en tävling bland medarbetarna, att klä sig kungligt eller äta typ prinskorv, prinsesstårta etc och sen ta kort på resultatet. Vinnaren vinner....nåt! Haha, ingen aning om vad men det är ju alltid kul att klä ut sig! =) Så det blir imorrn kväll och sen får jag ÄNTLIGEN helg. Den har nog sällan förr varit så efterlängtad...

Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstog väl att du skulle känna press att blogga när jag skrev att du var kändis... haha skämt och sido men bra Ellí!

2010-04-22 @ 21:49:35
URL: http://johannaask.blogg.se/
Postat av: Billa

Välkommen tillbaka! =)



Ska bli kul att se vad som händer hemma hos dig nu. Det var ett tag sen.



KRAM KRAM

2010-04-22 @ 21:53:14
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: Mijjan

Ja det var ju minst sagt på tiden för en uppdatering. Har hunnit tröttna på att läsa om lövkrattningen. ;) Så vi tackar så mycket iaf för denna nystart eller iaf detta inlägg. Snygg design förresten ;)



Hälsa Erik att vi vill ha en uppdatering på att det rullar på bra nu också ;)

2010-04-23 @ 07:15:53
Postat av: smalin

Ohh va kul att du börjat blogga igen!! Nu känns ni lite närmare Uppsala!

2010-04-24 @ 17:18:34
URL: http://smalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0