Working 9 to 5...

Eller...nästan så iaf. Har jobbat heldagar på Gf nu hela veckan. Idag gjorde jag misstaget att ha högklackat hela dan. Snacka om serious VÄRK i fötterna!! Imorrn blir jag nog plattfotad i mina gyllene skor. =)

Nu är äntligen golvet lagt i köket! Yiiha! Ser lite spartanskt ut utan skåp undertill. Men sen så...då ska ni få se på grejer minsann!

Erik sitter bredvid och kommenterar allt jag skriver så det är väl bäst att sluta då, mööö! Han vill väl in på bandysidorna som vanligt. Såå kul att läsa om nyförvärv och allt vad det är. Hmpf...
Erik är för övrigt väldigt glad över sin musching. Han har en söt liten mustasch som han så stolt visar upp för alla familjemedlemmar. Mycket får man stå ut med minsann...ont att pussas gör det iaf! ;)

Kudden väntar.
Auf wiedersehen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett kort på Erik och hans muffra tack! (Mustasch alltså). Puss å kram på er båda!!!

2010-04-29 @ 08:50:01
Postat av: Johanna

Ja mycket får man stå ut med som sagt... ;) haha

2010-04-29 @ 19:38:42
URL: http://johannaask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0