Fortfarande bomull...

Hostar för fullt...måtte det bara bli bra till på söndag!!
Ikväll har jag och Erkan käkat bakad potatis. Tog huuuur lång tid som helst för dom att bli klar i ugnen. Men sen så, mumma!! =P

Vet inte hur många som varje dag i butiken frågar (bara för att vi har fullt med rea) "Nämen va synd, ska ni lägga ner butiken??" Daahaa, varför då är frågan!? Frågar dom det på varenda ställe som har rea eller? "Nää" säger man då lika glatt varenda gång; "det är bara sommarrea" Skulle jag få en krona för varje gång nån frågade skulle jag vara en mäkta rik kvinna just nu!

Erkan ska skiljas från sin älskade Forrrd, ungkarlsbilen, sir cleanford, gammelforden...jaja, kärt barn har många namn. Vi ska köra den till skroten i dagarna. Och det är inte en dag för sent de. Den har stått på garageuppfarten nu ett antal månader och bara agerat skådebröd så att säga. Bye bye säger jag med ett leende. Bye *snyft* bye säger Erik med en ledsen blick...stackarn...

Nu blir det rabarberpaj med egenodlade rabarber. YUMMI!!!
Auf wiedersehen...

Å så lite raj raj!

Kommentarer
Postat av: modern



Va skönt då får även vi plats.

Pajen tar vi en annan dag hoppas vi.

kramisar päronen.

2010-07-06 @ 23:21:34
Postat av: Johanna

RajRaj <3

2010-07-07 @ 13:56:31
URL: http://johannaask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0