Göötelabörg!

Sitter på ett hotell i Göteborg nu och bara mår gofis. =) Precis avnjutit en skaaaaplig grillbuffé med så mycket gott att jag är glad att jag valde en pösig klänning idag!  Efter lite om och men åkte Erik iaf med. Han mådde inge bra varken igår eller imorse. Men tack och lov så slapp jag spendera familjeresan till Danmark by my self (+ 18 pers andra i familjen oxå förståss...) Såå lycklig för det!  Imorrn går färgan till Köpenhamn tror ja och sen åker vi 25-30 mil vidare mot Vedersö Klit vid Ringkoeping. Nån dag blir det Legoland och en dag blir det bröllopsdag, den 28e. =) De andra dagarna går åt till lek och gos med syskon och syskonbarn. Mmm!

Har fått jobb oxå!!!!! Ett heltidsjobb som jag börjar på direkt efter Danmarksresan! Nyfikna på vart?? ;p

Kommer la kanske inte bli så mycket mer uppdaterat den här veckan, men jag kan skriva så här i förhand att... - roligt kommer jag att ha!!

Kommentarer
Postat av: Billa

Grattis till jobb!!! =) Så kul!!! Helt underbart. =)



Ha en bra resa.



KRAM KRAM

2010-07-24 @ 14:40:14
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: Smalin

Grattis till jobbet!! Jag är självklart supernyfiken på nya jobbet! Själv börjar jag jobba imorgon igen, känns helt ok, men det är ju skönt med semester också. Hoppas vi ses mer snart, blev ju kortkort på Ralle!

2010-08-01 @ 19:10:18
URL: http://smalin.blogg.se/
Postat av: millan

Skriv ngt nytt då, sötis! Typ om vår underbara weekend, kanske?! Kramisar från mej till dej!!!!!

2010-10-21 @ 14:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0